Turisme Garrotxa i el Parc Natural reestructuren la Xarxa de Punts d'Informació perquè alguns no compleixen els requisits

Olot.- Després de la posada en marxa, fa uns anys, de la Xarxa de Punts d'Informació, Turisme Garrotxa i el Parc de la Zona Volcànica han decidit reestructurar-la i reformular-ne la seva gestió, ja que han observat que alguns dels establiments que hi estan adherits no compleixen els requisits contemplats al projecte inicial. A hores d'ara, la Xarxa està formada per 45 establiments, entre els quals la majoria d'Oficines de Turisme de la comarca i un bon nombre de Serveis Turístics Adherits a Turisme Garrotxa. Un dels requisits per formar part de la Xarxa era proporcionar les dades de visitants atesos de forma periòdica, tot i que alguns no ho han pogut complir per diversos motius. A partir d'ara, i per millorar i homogeneïtzar el servei, els coordinadors del projecte han establert dues tipologies diferenciades de punts d'informació, i serà necessari realitzar un curs d'atenció al client per formar part de la Xarxa.
Turisme Garrotxa i el Parc Natural reestructuren la Xarxa de Punts d'Informació perquè alguns no compleixen els requisits

Turisme Garrotxa i el Parc Natural reestructuren la Xarxa de Punts d'Informació perquè alguns no compleixen els requisits

Olot.- Després de la posada en marxa, fa uns anys, de la Xarxa de Punts d'Informació, Turisme Garrotxa i el Parc de la Zona Volcànica han decidit reestructurar-la i reformular-ne la seva gestió, ja que han observat que alguns dels establiments que hi estan adherits no compleixen els requisits contemplats al projecte inicial. A hores d'ara, la Xarxa està formada per 45 establiments, entre els quals la majoria d'Oficines de Turisme de la comarca i un bon nombre de Serveis Turístics Adherits a Turisme Garrotxa. Un dels requisits per formar part de la Xarxa era proporcionar les dades de visitants atesos de forma periòdica, tot i que alguns no ho han pogut complir per diversos motius. A partir d'ara, i per millorar i homogeneïtzar el servei, els coordinadors del projecte han establert dues tipologies diferenciades de punts d'informació, i serà necessari realitzar un curs d'atenció al client per formar part de la Xarxa.