Turisme busca 'fans' de Catalunya entre el públic espanyol i català

Barcelona (ACN).- La Generalitat ha presentat aquest divendres la nova campanya de turisme, que té com a principal objectiu incidir en el públic espanyol i català. Amb el lema és 'Sóc fan de Catalunya', evolució de l'eslògan de l'anterior campanya 'Fes-te fan de Catalunya', la promoció compta amb cares conegudes com el xef Ferran Adrià, el dissenyador Custo Dalmau, la nedadora de natació sincronitzada Gemma Mengual, el futbolista Bojan Krikic i el tenor Josep Carreras. La varietat dels 'admirables' escenaris presents en els espots publicitaris van des d'històrics com l'amfiteatre romà de Tarragona, fins a emplaçaments més nous com l'aeroport Lleida-Alguaire, oferint una imatge de 'qualitat' i 'identitat pròpia'.
Turisme busca 'fans' de Catalunya entre el públic espanyol i català

Turisme busca 'fans' de Catalunya entre el públic espanyol i català

Barcelona (ACN).- La Generalitat ha presentat aquest divendres la nova campanya de turisme, que té com a principal objectiu incidir en el públic espanyol i català. Amb el lema és 'Sóc fan de Catalunya', evolució de l'eslògan de l'anterior campanya 'Fes-te fan de Catalunya', la promoció compta amb cares conegudes com el xef Ferran Adrià, el dissenyador Custo Dalmau, la nedadora de natació sincronitzada Gemma Mengual, el futbolista Bojan Krikic i el tenor Josep Carreras. La varietat dels 'admirables' escenaris presents en els espots publicitaris van des d'històrics com l'amfiteatre romà de Tarragona, fins a emplaçaments més nous com l'aeroport Lleida-Alguaire, oferint una imatge de 'qualitat' i 'identitat pròpia'.