Internet

Tuenti adopta les pàgines temàtiques i Facebook s'ofereix com a web d'inici

La xarxa social Tuenti, una de les preferides dels joves espanyols, ha decidit incorporar l'opció de crear pàgines especials, com ja fa la xarxa Facebook, de manera que els seus usuaris puguin exposar millor les seves preferències. A la vegada, aquest procediment els garantirà un aparador eficaç per als anunciants.

Actualitzat
La novetat de Tuenti significa en part que aquesta eina ja se sent prou instal·lada per fer aquest progrés, però també indica que confien en les possibilitats d'aquest model de negoci que es basa en l'oferta als anunciants de llocs on els usuaris s'agrupen al voltant d'una qüestió, una passió, una preferència...

Per la seva banda, Facebook també estrena avui una altra novetat, no gaire espectacular però sí força significativa: des d'avui, amb un sol clic és possible convertir aquest lloc en la pàgina d'inici, de manera que quan un usuari que adopti aquesta solució comenci a navegar ja es trobarà d'entrada a Facebook. Una altra garantia sobre la visibilitat dels anuncis.

Cadascuna d'aquestes petites novetats potser són poc rellevants, però cadascun dels passos que fan les xarxes socials demostren que la socialització d'internet és una ruta que ja s'ha emprès amb tota la determinació. És en aquesta direcció que es poden interpretar la decisió de Facebook d'estendre's més enllà de la seva xarxa i les reaccions d'altres eines que intenten connectar-se a les xarxes socials sigui com sigui.
Anar al contingut