Tres anys de presó per un conductor ebri que va provocar un accident amb dos morts a Granollers

Tres anys de presó i retirada de carnet durant sis anys. Aquesta ha estat la sentència que ha dictat el jutjat penal número 2 de Granollers per a un conductor que va matar dos joves i en va ferir dos més de gravetat quan conduïa ebri i en contra direcció per la C-17 a l'altura de Mollet del Vallès. El conductor, que portava un turisme Opel Corsa, va provocar l'accident de matinada, després de conduir 300 metres en direcció contrària.
Tres anys de presó per un conductor ebri que va provocar un accident amb dos morts a Granollers
Granollers

Tres anys de presó per un conductor ebri que va provocar un accident amb dos morts a Granollers

Tres anys de presó i retirada de carnet durant sis anys. Aquesta ha estat la sentència que ha dictat el jutjat penal número 2 de Granollers per a un conductor que va matar dos joves i en va ferir dos més de gravetat quan conduïa ebri i en contra direcció per la C-17 a l'altura de Mollet del Vallès. El conductor, que portava un turisme Opel Corsa, va provocar l'accident de matinada, després de conduir 300 metres en direcció contrària.
Actualitzat
La sentència condemna Francisco L.T., veí de la Llagosta, al Vallès Oriental, a tres anys de presó i a la retirada de carnet durant sis anys per un delicte de conducció sota la influència de begudes alcohòliques, dos delictes d'homicidi imprudent i dos delictes de lesions imprudents.

Segons la sentència, els fets es remunten a la matinada del 31 de març del 2002 quan el conductor condemnat conduïa el seu turisme, un Opel Corsa, i es volia incorporar amb a la carretera C-17 en direcció a la Llagosta per l'accés del carrer Can Fàbregas, de Mollet del Vallès.

La sentència reconeix que el conductor havia ingerit alcohol, cosa que li afectava els reflexos, facultat de percepció i capacitat d'actuar davant d'esdeveniments imprevistos.

En lloc d'accedir a la C-17 pel carril d'incorporació, ho va fer pel carril de sortida i sense adonar-se de les indicacions de prohibició, de manera que després de circular uns 300 metres en sentit contrari, va topar contra un altre turisme, un Renault 5, que va intentar evitar el xoc frenant i fent un cop de volant.

A conseqüència de la col·lisió, el conductor del Renault 5 i una ocupant van morir i les altres dues ocupants van patir ferides greus.

La sentència atribueix l'error en la incorporació a la carretera al consum d'alcohol i a una falta d'adequada atenció a la senyalització viària.