Trànsit ratifica amb quatre nous radars per tram la seva aposta "per pacificar" les vies més accidentades

Barcelona (ACN).- El director del Servei Català de Trànsit, Joan Josep Isern, ha ratificat, en una entrevista amb l'ACN, l'aposta per la instal·lació dels radars per tram "per pacificar" els trajectes on es produeixen la majoria d'accidents. "La tendència" serà muntar una "xarxa" d'aquests aparells a tots els punts conflictius. A finals de 2014 està previst que entrin en funcionament quatre radars nous: N-II, un al seu pas per Girona i un altre entre Quart i Fornells de la Selva, C-58, entre Sabadell i Ciutat Badia, i a l'AP-7, entre Ulldecona i Amposta. Isern ha avançat que ja estudien quins seran els propers per al 2015. Els mesuradors clàssics s'han vist "superats" pels detectors dels què disposen molts conductors.
Trànsit ratifica amb quatre nous radars per tram la seva aposta "per pacificar" les vies més accidentades

Trànsit ratifica amb quatre nous radars per tram la seva aposta "per pacificar" les vies més accidentades

Barcelona (ACN).- El director del Servei Català de Trànsit, Joan Josep Isern, ha ratificat, en una entrevista amb l'ACN, l'aposta per la instal·lació dels radars per tram "per pacificar" els trajectes on es produeixen la majoria d'accidents. "La tendència" serà muntar una "xarxa" d'aquests aparells a tots els punts conflictius. A finals de 2014 està previst que entrin en funcionament quatre radars nous: N-II, un al seu pas per Girona i un altre entre Quart i Fornells de la Selva, C-58, entre Sabadell i Ciutat Badia, i a l'AP-7, entre Ulldecona i Amposta. Isern ha avançat que ja estudien quins seran els propers per al 2015. Els mesuradors clàssics s'han vist "superats" pels detectors dels què disposen molts conductors.