Toni Aira, sobre la campanya 2.0: 'Sovint a la xarxa la gent té més ganes de parlar que no pas d'escoltar'

Barcelona (ACN).- El periodista expert en comunicació política Toni Aira (Barcelona, 1977) considera que les xarxes socials Twitter i Facebook són dos grans altaveus d'aquesta campanya electoral. Opina que els partits polítics no van mal encaminats en la seva estratègia a Internet per aquestes eleccions, si bé alerta que 'sovint a la xarxa la gent té més ganes de parlar que no pas d'escoltar'. Considera que aquest fet suposa una 'certa perversió del 2.0' perquè 'el 2.0 és diàleg'. Doctor en periodisme i política per la Universitat Ramon Llull (URL), Aira ha fet un anàlisi de la campanya a Internet de tots els partits amb representació parlamentària en una entrevista amb l'ACN.
Toni Aira, sobre la campanya 2.0: 'Sovint a la xarxa la gent té més ganes de parlar que no pas d'escoltar'

Toni Aira, sobre la campanya 2.0: 'Sovint a la xarxa la gent té més ganes de parlar que no pas d'escoltar'

Barcelona (ACN).- El periodista expert en comunicació política Toni Aira (Barcelona, 1977) considera que les xarxes socials Twitter i Facebook són dos grans altaveus d'aquesta campanya electoral. Opina que els partits polítics no van mal encaminats en la seva estratègia a Internet per aquestes eleccions, si bé alerta que 'sovint a la xarxa la gent té més ganes de parlar que no pas d'escoltar'. Considera que aquest fet suposa una 'certa perversió del 2.0' perquè 'el 2.0 és diàleg'. Doctor en periodisme i política per la Universitat Ramon Llull (URL), Aira ha fet un anàlisi de la campanya a Internet de tots els partits amb representació parlamentària en una entrevista amb l'ACN.