Tivissa estrena una nova marca turística que destaca la seva història i el seu paisatge

Tivissa estrena una nova marca turística que destaca la seva història i el seu paisatge

Tivissa estrena una nova marca turística que destaca la seva història i el seu paisatge

Uns nens proven la nova web turística de Tivissa en la presentació que es va fer al Casal Cultural el 17 de juliol de 2016. (horitzontal)

Uns nens proven la nova web turística de Tivissa en la presentació que es va fer al Casal Cultural el 17 de juliol de 2016. (horitzontal)

ACN Tivissa.-L'Ajuntament de Tivissa (Ribera d'Ebre) ha presentat la seva nova marca turística. Amb l'eslògan 'Tivissa, muntanyes d'història', l'objectiu és difondre els actius turístics i culturals del municipi i posar en valor els principals elements que caracteritzen el municipi. "Són les nostres arrels i era necessari donar-los-hi el relleu que mereixen", ha dit l'alcalde de Tivissa, Jordi Jardí. De la marca, en destaca la lletra V que "fa referència a Vilella i les pintures rupestres on hi ha els primers vestigis dels tivissans i tivissanes i un indret on es troben les muntanyes i la història". El consistori també ha presentat la nova pàgina web www.turismetivissa.com que, com ha destacat Jardí, s'ha creat amb "les aportacions de molta gent anònima amb passió per Tivissa que han servit per construir una web molt dinàmica i viva".

El regidor de Turisme de Tivissa, Joaquim Roset, ha detallat com els diversos apartats de la nova web "posen de relleu la majoria dels actius culturals i paisatgístics tant de la vila de Tivissa com també de Llaberia i Darmós". En concret, es fa referència a les pintures rupestres, al Castellet de Banyoles, a l'església de Sant Jaume, i al nucli antic, entre altres. També incorpora informació sobre senderisme, vies ferrades i escalada i es divideix en dues seccions principals: les experiències turístiques i l'apartat 'Organitza't' on es pot trobar informació sobre allotjaments, restaurants, transports, cellers, comerços i altres.