Madrid

Terra Lycos perd 103 milions d'euros en el segon trimestre

La filial d'Internet de Telefònica, Terra Lycos, ha registrat un resultat net negatiu de 103 milions d'euros en el segon trimestre d'aquest any. La xifra representa una millora clara respecte del mateix període de l'any passat, on es van perdre 216 milions d'euros. Comparant resultats amb el trimestre anterior, s'han perdut 27 milions d'euros menys, segons els resultats financers del portal remesos a la Comissió Nacional del Mercat de Valors.

Actualitzat
El resultat operatiu abans d'interessos, impostos, depreciació i amortització ha estat de menys 32 milions d'euros, cosa que reflecteix una millora del 51 per cent respecte de la mateixa franja de l'any passat. En el període d'abril a juny d'aquest any, Terra Lycos ha obtingut uns ingressos de 162 milions d'euros, fet que suposa un increment d'un 1% respecte del primer trimestre de l'any. Quant a nombre de clients, la companyia tenia al juny 4,1 milions d'usuaris d'accés, dels quals menys d'una tercera part eren subscriptors de pagament, cosa que suposa un augment del 6 per cent respecte al març. D'aquesta xifra, 301.000 són clients ADSL, tecnologia que augmenta el nombre de línies aquest trimestre en un 11%. A més de l'accés, Terra té, al tancament del segon quart de l'any, 920.000 subscriptors als seus serveis de comunicació i portal, xifra que suposa un increment del 77 per cent respecte al trimestre anterior. Peque fa a audiència, el nombre d'usuaris únics al juny d'aquest any ha augmentat un 13 per cent respecte a l'any passat, fins a obtenir els 116 milions, per una mitjana de pàgines vistes diàries de 416 milions. El president executiu de Terra Lycos, Joaquim Agut, ha afirmat en el mateix comunicat que aquests resultats en el context de la difícil situació del mercat publicitari, especialment als Estats Units, reflecteixen satisfactòriament el progrés de la seva companyia per aconseguir ser rendibles. Per Agut, les xifres econòmiques del trimestre són fruit del compromís de la companyia per innovar llançant productes que els permetin captar i fidelitzar clients i obtenir noves fonts d'ingressos, "juntament amb una eficient gestió basada en criteris empresarials sòlids".
Anar al contingut