Telefònica R+D i la consultora RocaSalvatella presenten el primer informe 'Big Data' sobre turisme de Barcelona i Madrid

Barcelona (ACN).- Telefònica i la consultora RocaSalvatella han presentat el primer informe 'Big Data' sobre el comportament dels turistes a Barcelona i Madrid. Kim Faura, director general de Telefònica a Catalunya, ha destacat la utilitat que pot tenir el contingut de l'informe per al sector turístic que en base al comportament detectat dels turistes per nacionalitats poden llençar promocions a mida dels usuaris. L'estudi s'ha fet en base a la informació facilitada per 681.000 terminals telefònics i els moviments de 170.000 targetes de crèdit. Amb aquesta informació és pot conèixer el perfil de consum d'un turista i facilitar que els operadors puguin oferir ofertes a mida de la nacionalitat de cada un dels viatgers.
Telefònica R+D i la consultora RocaSalvatella presenten el primer informe 'Big Data' sobre turisme de Barcelona i Madrid

Telefònica R+D i la consultora RocaSalvatella presenten el primer informe 'Big Data' sobre turisme de Barcelona i Madrid

Barcelona (ACN).- Telefònica i la consultora RocaSalvatella han presentat el primer informe 'Big Data' sobre el comportament dels turistes a Barcelona i Madrid. Kim Faura, director general de Telefònica a Catalunya, ha destacat la utilitat que pot tenir el contingut de l'informe per al sector turístic que en base al comportament detectat dels turistes per nacionalitats poden llençar promocions a mida dels usuaris. L'estudi s'ha fet en base a la informació facilitada per 681.000 terminals telefònics i els moviments de 170.000 targetes de crèdit. Amb aquesta informació és pot conèixer el perfil de consum d'un turista i facilitar que els operadors puguin oferir ofertes a mida de la nacionalitat de cada un dels viatgers.