Telefònica centrarà el negoci en la banda ampla, la telefonia mòbil i Llatinoamèrica

Telefònica ha anunciat que els pròxims anys centrarà la seva activitat en el negoci de banda ampla i la telefonia mòbil i que potenciarà el mercat llatinoamericà. En una trobada amb els inversors el president de Telefònica, César Alierta, ha explicat que d'ara al 2006 la companyia vol orientar la seva estratègia cap a un vessant més comercial. L'operadora pretén liderar el mercat de banda ampla, aconseguint 6 milions de connexions i enfocant el negoci de la telefonia mòbil cap a la transmissió de dades. En aquest àmbit s'intentarà guanyar clients al Brasil i Mèxic.
Telefònica centrarà el negoci en la banda ampla, la telefonia mòbil i Llatinoamèrica
Empreses

Telefònica centrarà el negoci en la banda ampla, la telefonia mòbil i Llatinoamèrica

Telefònica ha anunciat que els pròxims anys centrarà la seva activitat en el negoci de banda ampla i la telefonia mòbil i que potenciarà el mercat llatinoamericà. En una trobada amb els inversors el president de Telefònica, César Alierta, ha explicat que d'ara al 2006 la companyia vol orientar la seva estratègia cap a un vessant més comercial. L'operadora pretén liderar el mercat de banda ampla, aconseguint 6 milions de connexions i enfocant el negoci de la telefonia mòbil cap a la transmissió de dades. En aquest àmbit s'intentarà guanyar clients al Brasil i Mèxic.
Pel que fa al negoci tradicional de la telefonia fixa, el president de Telefònica considera que l'Amèrica Llatina és un mercat amb un potencial molt gran de creixement, per això centrarà la seva expansió en aquesta àrea, on per cert, retallarà 6.000 llocs de treball. L'objectiu de Telefònica és augmentar en tres anys els seus ingressos entre un 28 i un 31%. Per això un 40% dels treballadors de la companyia faran tasques comercials i de màrqueting.