Surt a la venda un disc inèdit de Jimi Hendrix, 42 anys després de la seva mort

Aquest dimarts surt a la venda un disc inèdit del guitarrista nord-americà Jimi Hendrix, 70 anys després del seu naixement i 42 anys després de la seva mort. "People, Hell & Angels" reuneix dotze cançons inèdites del considerat millor guitarrista elèctric de la història.
Surt a la venda un disc inèdit de Jimi Hendrix, 42 anys després de la seva mort
Seattle

Surt a la venda un disc inèdit de Jimi Hendrix, 42 anys després de la seva mort

Aquest dimarts surt a la venda un disc inèdit del guitarrista nord-americà Jimi Hendrix, 70 anys després del seu naixement i 42 anys després de la seva mort. "People, Hell & Angels" reuneix dotze cançons inèdites del considerat millor guitarrista elèctric de la història.
Redacció Actualitzat
Jimi Hendrix

Aquest dimarts apareix un disc inèdit de Jimi Hendrix

Avui es publica un disc inèdit del guitarrista nord-americà Jimi Hendrix, 42 anys després de la seva mort. "People, Hell & Angels" reuneix dotze cançons fins ara mai publicades que Hendrix va deixar gravades abans de morir el 1970, on es poden apreciar experiments amb secció de vents, teclats i una segona guitarra. L'àlbum inclou temes gravats entre el 1968 i el 1969, i apareix gràcies a la col·laboració d'Experience Hendrix LLC i Legacy Recordings, una divisió de Sony Music Entertainment, segons ha anunciat la companyia discogràfica.

Jimi Hendrix (1942-1970) ja omplia el 1968 grans auditoris i dos dels seus àlbums havien entrat en el "top ten", però el guitarrista, considerat el millor de la història, va volen actuar amb altres artistes i també va experimentar altres sons. Les dotze cançons d'aquest disc ofereixen una gran varietat d'estils i amb un Hendrix en creixement com a compositor, músic i productor. A "People, Hell & Angels", el guitarrista de Seattle treballa amb Stephen Stills, el bateria Buddy Miles i el baixista Billy Cox.

A diferència de contemporanis com The Beatles o Bob Dylan, Jimi Hendrix era propietari de les seves cançons i de les seves gravacions, per això enregistrava els seus treballs en estudis de productors independents, com Record Plant o Hit Factory a Nova York, i no de companyies discogràfiques.