Star Alliance treballarà perquè el Prat esdevingui centre de connexions internacionals

Una de les principals aliances d'aerolínies del món, Star Alliance, està convençuda que els aeroports de Barcelona i Madrid poden conviure tranquil·lament com a centres de connexions intercontinentals. El seu president ho ha dit en un esmorzar del Fòrum Europa Tribuna Catalunya que s'ha fet a Barcelona, i on ha assegurat que treballarà per aconseguir que Barcelona sigui un "hub". Albrecht ha afegit que l'aeroport del Prat ha d'acabar tenint l'etiqueta d'aeroport intercontinental, i que s'ha de fugir del baix cost.
Star Alliance treballarà perquè el Prat esdevingui centre de connexions internacionals
Barcelona

Star Alliance treballarà perquè el Prat esdevingui centre de connexions internacionals

Una de les principals aliances d'aerolínies del món, Star Alliance, està convençuda que els aeroports de Barcelona i Madrid poden conviure tranquil·lament com a centres de connexions intercontinentals. El seu president ho ha dit en un esmorzar del Fòrum Europa Tribuna Catalunya que s'ha fet a Barcelona, i on ha assegurat que treballarà per aconseguir que Barcelona sigui un "hub". Albrecht ha afegit que l'aeroport del Prat ha d'acabar tenint l'etiqueta d'aeroport intercontinental, i que s'ha de fugir del baix cost.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
"Barcelona té la infraestructura, la T-1; una aerolínia, Spanair; el trànsit necessari, i una societat civil que li dóna suport per convertir-se definitivament en un autèntic 'hub'". Així ho ha manifestat el president de Star Alliance, Jaan Albrecht, al Fòrum Europa Tribuna Catalunya, on ha afegit que l'estat espanyol pot tenir dos centres de connexions intercontinentals. En aquest sentit, Albrecht ha manifestat que s'han de sumar esforços per evitar que totes les connexions internacionals passin només per Madrid.

"Hem d'evitar que Espanya s'entregui al grup d'Iberia. Seria una posició de monopoli que afectaria els passatgers", ha assegurat

Pel que fa a les aerolínies de baix cost, Albrecht ha afegit que cal barallar-se per tenir l'etiqueta d'aeroport intercontinental i no de baixa categoria.

Star Alliance està integrada per 29 aerolínies, entre les quals Lufthansa, United Airlines i Spanair. Justament sobre l'aerolínia presidida per Ferran Soriano, ha dit que no descarten que alguna aerolínia de l'aliança pugui participar d'"alguna manera" en Spanair.

NOTÍCIES RELACIONADES

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS