S'obre al trànsit el primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro

Als accessos de la Costa Brava s'espera que s'evitin retencions de trànsit importants a partir d'aquest cap de setmana. I és que ja s'ha obert el primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro, de més de tres quilòmetres i amb dos carrils per sentit de circulació. Dilluns i dimarts, però, es tancarà un dels carrils per acabar unes obres a la calçada i, a partir de dimecres, la variant desdoblada ja funcionarà de manera definitiva. A patir de setembre començarà la segona fase d'aquesta variant, que ha d'arribar fins a la rotonda d'accés a Platja d'Aro.
S'obre al trànsit el primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro
Santa Cristina d'Aro

S'obre al trànsit el primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro

Als accessos de la Costa Brava s'espera que s'evitin retencions de trànsit importants a partir d'aquest cap de setmana. I és que ja s'ha obert el primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro, de més de tres quilòmetres i amb dos carrils per sentit de circulació. Dilluns i dimarts, però, es tancarà un dels carrils per acabar unes obres a la calçada i, a partir de dimecres, la variant desdoblada ja funcionarà de manera definitiva. A patir de setembre començarà la segona fase d'aquesta variant, que ha d'arribar fins a la rotonda d'accés a Platja d'Aro.
El primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro, C-65, s'ha obert al trànsit provisionalment aquest cap de setmana amb l'objectiu de comprovar com funciona, ha informat la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat. Dilluns i dimarts, però, es tancaran carrils per acabar unes obres a la calçada. Així, la circulació es limitarà a dos carrils en sentit Llagostera i a un en sentit Palamós. A partir de dimecres, vigília de Sant Joan, però, s'obrirà de manera definitiva la variant desdoblada. A partir de setembre començarà la segona fase d'aquesta variant, que comença a l'enllaç de Sant Feliu de Guíxols i ha d'arribar fins a la rotonda d'accés a Platja d'Aro. Aquest tram té una longitud de 3 quilòmetres i les obres s'han adjudicat per un pressupost de 8,87 milions d'euros. La longitud del tram desdoblat, que comprèn des de l'enllaç inicial de la variant de Santa Cristina fins a l'enllaç de Sant Feliu de Guíxols, és de 3,2 quilòmetres i ha comptat amb un pressupost de 7,7 milions d'euros. La variant de Santa Cristina va ser construïda entre 1993 i 1994 amb una secció sense desdoblar. L'increment de trànsit a la zona els últims anys ha fet necessari que s'hagués de desdoblar la via.

NOTÍCIES RELACIONADES