Santa Cristina d'Aro

S'obre al trànsit el primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro

Als accessos de la Costa Brava s'espera que s'evitin retencions de trànsit importants a partir d'aquest cap de setmana. I és que ja s'ha obert el primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro, de més de tres quilòmetres i amb dos carrils per sentit de circulació. Dilluns i dimarts, però, es tancarà un dels carrils per acabar unes obres a la calçada i, a partir de dimecres, la variant desdoblada ja funcionarà de manera definitiva. A patir de setembre començarà la segona fase d'aquesta variant, que ha d'arribar fins a la rotonda d'accés a Platja d'Aro.

Actualitzat
El primer tram desdoblat de la variant de Santa Cristina d'Aro, C-65, s'ha obert al trànsit provisionalment aquest cap de setmana amb l'objectiu de comprovar com funciona, ha informat la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat. Dilluns i dimarts, però, es tancaran carrils per acabar unes obres a la calçada. Així, la circulació es limitarà a dos carrils en sentit Llagostera i a un en sentit Palamós. A partir de dimecres, vigília de Sant Joan, però, s'obrirà de manera definitiva la variant desdoblada. A partir de setembre començarà la segona fase d'aquesta variant, que comença a l'enllaç de Sant Feliu de Guíxols i ha d'arribar fins a la rotonda d'accés a Platja d'Aro. Aquest tram té una longitud de 3 quilòmetres i les obres s'han adjudicat per un pressupost de 8,87 milions d'euros. La longitud del tram desdoblat, que comprèn des de l'enllaç inicial de la variant de Santa Cristina fins a l'enllaç de Sant Feliu de Guíxols, és de 3,2 quilòmetres i ha comptat amb un pressupost de 7,7 milions d'euros. La variant de Santa Cristina va ser construïda entre 1993 i 1994 amb una secció sense desdoblar. L'increment de trànsit a la zona els últims anys ha fet necessari que s'hagués de desdoblar la via.
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut