Sitges vol consolidar-se com a segona destinació en turisme de negocis

Sitges (ACN).- Consolidar Sitges com a destí de referència en el turisme de reunions, congressos i convencions, després de Barcelona. Aquest és un dels principals objectius marcats per l'Ajuntament en matèria de promoció turística per aquest 2013. El consistori acaba d'elaborar el Pla d'Accions de Turisme de Sitges, amb l'objectiu de potenciar la marca del municipi i atraure nous demandants turístics. El pla també contempla promocionar el municipi com a destí plató per augmentar la presència de productores cinematogràfiques, des del treball conjunt amb el Festival Internacional de Cinema Fantàstic; desestacionalitzar l'oferta turística captant nous esdeveniments i atraure mercats emergents, com Rússia o Brasil.
Sitges vol consolidar-se com a segona destinació en turisme de negocis

Sitges vol consolidar-se com a segona destinació en turisme de negocis

Sitges (ACN).- Consolidar Sitges com a destí de referència en el turisme de reunions, congressos i convencions, després de Barcelona. Aquest és un dels principals objectius marcats per l'Ajuntament en matèria de promoció turística per aquest 2013. El consistori acaba d'elaborar el Pla d'Accions de Turisme de Sitges, amb l'objectiu de potenciar la marca del municipi i atraure nous demandants turístics. El pla també contempla promocionar el municipi com a destí plató per augmentar la presència de productores cinematogràfiques, des del treball conjunt amb el Festival Internacional de Cinema Fantàstic; desestacionalitzar l'oferta turística captant nous esdeveniments i atraure mercats emergents, com Rússia o Brasil.