Sitges

Sitges recupera la marca carrer del Pecat per revifar l'oci nocturn a la vila

El locals del carrer del Primer de Maig del 1838 de Sitges s'han unit per revifar l'oci nocturn a través de la recuperació de la marca Carrer del Pecat, com es coneix internacionalment aquesta via.

RedaccióActualitzat
L'objectiu d'aquests empresaris de pubs i establiments de restauració és situar el carrer com una referència per atreure visitants i per ser escenari d'esdeveniment.

Per aconseguir-ho, organitzaran actes i festes temàtiques, decorant el carrer i fent especial l'oferta dels locals.

La intenció és "donar una empenta a l'oci nocturn sitgetà perquè la gent en torni a parlar", ha dit el president del Gremi d'Hostaleria local, Joan Anton Matas.

Tan sols són 100 metres de carrer per a vianants que van des de la platja (passeig de la Ribera) fins a la plaça de la Indústria, però és conegut arreu del món com carrer del Pecat, el nom amb què el va batejar l'artista Miquel Utrillo, després que la Policia Local li va cridar l'atenció per cantar al carrer i ell va preguntar als agents: "Però cantar és un pecat?"

El president del Gremi d'Hostaleria de Sitges, Joan Anton Matas, ha deixat clar que "com tots els carrers que acumulen locals d'oci nocturn, el carrer del Pecat ha tingut molts alts i baixos i ara li calia una embranzida perquè la gent en torni a parlar i sobretot vingui i vegi la nova oferta que té".

Volen que el carrer sigui un referent d'oci de qualitat, que atregui un públic "respectuós, de poder adquisitiu mitjà alt i que vulgui divertiment sa i amb civisme", ha dit Matas.

La representant dels establiments del carrer, Isabel Sánchez, creu que "cal fer coses que sorprenguin, perquè la gent sàpiga que si vénen passaran coses", alhora que ha fet referència a la gran quantitat d'esdeveniments i festivals que s'organitzen a la vila: "Quan passi alguna cosa a Sitges, al carrer també ha de passar, però durant el vespre i la nit".

Els hostalers de Sitges compten amb la col·laboració de l'agència de comunicació Coevents, que és qui organitzarà els diferents esdeveniments, gestionarà la comunicació, la pàgina web especial i els perfils de les xarxes socials, a banda de trobar el patrocini perquè cada festa estigui autofinançada.

De fet, els creadors de la iniciativa per revifar el carrer del Pecat confien que les marques pensin en Sitges quan vegin que aquest carrer és un bon escenari, "com un efecte en cadena", ha dit Sánchez.

La imatge gràfica també l'ha creat Coevents, de la qual la representant dels establiments ha destacat que el logotip inclou una línia vermella que simbolitza la temptació a creuar la línia vermella, "per fer-lo més interessant".

De moment han planificat fins a vuit esdeveniments fins al desembre. La primera festa serà el primer cap de setmana de juny. Aprofitant el Gin Festival que es fa a la vila, es podrà fer el 'Gin Tour', per oferir un gintònic diferent a 18 establiments diferents.



Anar al contingut