Sitges facilita el rodatge d'anuncis i pel·lícules
Rodatge d'un anunci a la platja de Sitges.
Sitges

Sitges promociona el municipi facilitant rodatges d'anuncis i pel·lícules

Des del 2007, Sitges s'ha convertit en plató d'uns 300 rodatges de cinema, publicitat o televisió. L'Ajuntament va impulsar fa cinc anys la política de facilitar-los per l'impacte econòmic directe, però sobretot per la promoció comercial que suposa. El consistori reconeix que la població i el sector turístic resisteixen força bé la crisi.

RedaccióActualitzat
En la platja de Sant Sebastià de Sitges una productora catalana grava un nou espot publicitari d'un producte portuguès per aprimar-se. Ha estat el mateix anunciant, Nico Rotka, el que ha escollit aquesta localització per segona vegada perquè la considera un "lloc màgic".

L'obtenció dels permisos ha estat senzill, ja que únicament han hagut de contactar amb Film Office, un departament de l'Oficina de Turisme de Sitges, que en un sol dia ho ha tingut tot resolt.

L'any passat, aquest municipi del Garraf va ser el plató de gairebé 120 rodatges. La meitat van ser anuncis per a televisió, però també s'hi van dur a terme sessions fotogràfiques, pel·lícules i programes de televisió, que van deixar uns 50.000 euros en taxes municipals.

Per una altra banda s'ha de destacat el mateix consum dels equips de professionals que comporta aquest tipus d'activitats, un impacte econòmic pel qual estan molt agraïts des del Gremi d'hostaleria de Sitges.

A més, l'èxit del pla del consistori de Sitges per a facilitar aquest tipus de rodatges arriba també per una altra banda, perquè també nodreix la marca del municipi com a destinació turística.

Anar al contingut