Seat presenta a Ginebra el seu primer León de 3 portes, la seva aposta per reconquerir mercats

Aquesta versió del nou León es fabricarà a la planta de Seat de Martorell i serà als concessionaris espanyols a partir del maig. El nou León és l'aposta de Seat per reconquerir mercats. L'any passat, per primer cop, Seat va vendre més cotxes a Alemanya que a Espanya.
Seat presenta a Ginebra el seu primer León de 3 portes, la seva aposta per reconquerir mercats
Ginebra

Seat presenta a Ginebra el seu primer León de 3 portes, la seva aposta per reconquerir mercats

Aquesta versió del nou León es fabricarà a la planta de Seat de Martorell i serà als concessionaris espanyols a partir del maig. El nou León és l'aposta de Seat per reconquerir mercats. L'any passat, per primer cop, Seat va vendre més cotxes a Alemanya que a Espanya.
Redacció Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
L'automobilística Seat ha presentat al Saló de l'Automòbil de Ginebra el primer León de tres portes. Es diu León SC i, amb una estètica i una mida diferents de les habituals carrosseries de cinc portes, és la seva aposta per reconquerir mercats amb un públic més jove. Segons la companyia, el nou León jugarà un paper clau en la dinamització dels futurs èxits de Seat i ajudarà en la reconstrucció de la marca i a construir un futur prometedor.

El León SC adopta l'arquitectura modular MQB del Grup Volkswagen, com VW Golf o l'Audi A3, i fa 35 mil·límetres menys d'amplada i 13 mil·límetres menys d'alçada que la versió de cinc portes, cosa que li proporciona un aspecte cupè. Tot i això, manté prou espai al darrere per a dues persones i el volum del maleter és el mateix.

Aquesta versió del nou León es fabricarà a la planta de Seat de Martorell i serà als concessionaris espanyols a partir del maig. Abans, ja serà a Àustria, Suïssa i Alemanya. D'aquesta versió i de la familiar, que arribarà a finals d'any, se'n fabricaran anualment 200.000 unitats. I juntament amb l'Ibiza, ha de ser la base de la producció de la planta de Martorell.

Tot plegat quan s'ha sabut que l'any passat, per primer cop, Seat va vendre més cotxes a Alemanya que a Espanya, 60.000 respecte als 56.000 de l'Estat. L'automobilística espanyola obrirà 40 nous concessionaris que s'afegiran als més de 400 que ja té a Alemanya, mentre que a l'Estat n'ha tancat 20 i ara en té 150.

Els automòbils compactes, protagonistes a Ginebra

En un context marcat per la caiguda de vendes i la crisi, al saló de Ginebra s'hi presentaran cotxes de luxe, però sobretot automòbils compactes. Un segment amb què les marques volen reanimar el mercat. En aquest sentit, Seat ha presentat el nou Seat León. També es veuran novetats en el camp de l'eficiència energètica. Com per exemple un model elèctric de Mitsubishi, amb una autonomia de 300 quilòmetres.

A Ginebra, s'espera que hi hagi 130 novetats mundials. Aquesta és considerada la cita més important del sector a nivell europeu, i durant els onze dies que durarà el saló s'hi esperen més de 700.000 visitants.

VÍDEOS RELACIONATS