Seat i Mango dissenyen la nova versió del Seat Mii

Seat presenta al Saló de l'Automòbil de Ginebra la nova versió del Seat Mii, que ha dissenyat conjuntament amb la firma de moda Mango. L'empresa amb seu a Martorell també ha presentat el nou esportiu Seat León Cupra de 280 CV, el cotxe més potent de la marca ha fabricat fins ara.
Seat i Mango dissenyen la nova versió del Seat Mii
Ginebra

Seat i Mango dissenyen la nova versió del Seat Mii

Seat presenta al Saló de l'Automòbil de Ginebra la nova versió del Seat Mii, que ha dissenyat conjuntament amb la firma de moda Mango. L'empresa amb seu a Martorell també ha presentat el nou esportiu Seat León Cupra de 280 CV, el cotxe més potent de la marca ha fabricat fins ara.
Redacció
Un ballarina ha desvelat la nova versió del Seat Mii by Mango al Saló de l'Automòbil de Ginebra. (Foto: ACN)

Un ballarina ha desvelat la nova versió del Seat Mii by Mango al Saló de l'Automòbil de Ginebra. (Foto: ACN)

La companyia espanyola del grup Volkswagen ha presentat al Saló de l'Automòbil de Ginebra la nova versió del Seat Mii. Per a aquesta edició especial ha comptat amb dissenyadors de la marca de moda catalana Mango. Aquest disseny "made in Barcelona", amb pintures exclusives en beix i negre, està pensat per al mercat europeu.

Seat ha aprofitat l'aparador de Ginebra per presentar el nou Seat León Cupra, el cotxe que més ven a tot el món. Un model esportiu equipat amb motor de 280 cavalls, el més potent dels fabricats en sèrie per l'empresa, i que completa una gamma que tradicionalment ha estat curta. El vicepresident de Seat, Ramón Paredes, ha explicat que el nou León Cupra "ve en un moment adequat per al mercat espanyol i europeu" i pretén augmentar la producció fins a nivells d'abans de la crisi.

Paredes es mostra recelós a l'hora d'avançar estadístiques, però anuncia que el programa que tenen per a aquest any són 420.000 cotxes per la fàbrica de Martorell. La marca continua pendent de si la matriu Volkswagen els adjudica un 4x4 lleuger que permetria saturar la capacitat de producció de la planta de Martorell i, fins i tot, tornar a tenir beneficis.  

L'evolució de la filial està ent positiva amb un creixement del 10,6%. A Europa, malgrat que van experimentar un descens d'un 1,8%, les seves vendes estan creixent molt, sobretot en el cas dels mercats britànic i alemany. En el cas d'Alemanya, l'augment representa un 20,6% i una quota de mercat del 3%.

El president de Seat, Jürgen Stackmann, en una trobada amb els mitjans de comunicació espanyols al Saló de Ginebra, ha anunciat que la marca està analitzant la possibilitat de fabricació a la Xina. El directiu garanteix que Seat encaixa al mercat xinès, però ha assegurat que per tenir aquest mercat la fabricació ha de ser local.

GALERIES RELACIONADES