Imatge del cartell que patrocina la campaña gastronòmica
Imatge del cartell que patrocina la campaña gastronòmica (Font: pàgina web Garoinada)
Palafrugell

S'auguren bones previsions en la campanya gastronòmica de la garoina a Palafrugell

Tot i el preu dels menús i la crisi, els organitzadors auguren bones previsions. El regidor de turisme, Albert Gómez, explica que hi ha un públic molt fidel que espera la campanya amb ganes.

RedaccióActualitzat
L'Ajuntament de Palafrugell i diversos restaurants comencen avui la campanya gastronòmica de la Garoinada, una de les mes antigues de Catalunya. Avui i fins al 18 de març els xefs de Palafrugell i Llafranc cuinaran diversos menús que tindran com a plat estrella la ració de 12 garoines, acompanyades d'un vermut, arròs a la cassola, postres i beguda. Tot i que el preu del menú oscil·la entre els 35 i els 40 euros, els organitzadors preveuen que la mostra tingui èxit.

Els restaurants i ajuntaments de la zona vetllen per la sostenibilitat de la garoina, ja que l'adquireixen en mariscadors autoritzats. A més només se serveix durant la campanya. El regidor de turisme, Albert Gómez, preveu que la crisi afecti poc la mostra perquè el públic que hi participa és molt fidel i espera la campanya amb ganes. Gómez afegeix que la campanya no dura gaires dies i que per tant la crisi no es notarà de manera excessiva.

L'any passat es van servir més de 3.000 menús. En total, cinc restaurants participaran en la campanya gastronòmica, que enguany acull dos locals menys que l'anterior edició. També s'ofereix un paquet d'activitats culturals i marítimes.
Anar al contingut