Pla obert de l'alcalde de Salou, Pere Granados (centre), en roda de premsa amb el regidor de Turisme, Benet Presas (esquerra), i el gerent del …
Pla obert de l'alcalde de Salou, Pere Granados (centre), en roda de premsa amb el regidor de Turisme, Benet Presas (esquerra), i el gerent del Patronat de Turisme, Juan Carlos Capilla (dreta), el 21 de febrer del 2017. (Horitzontal)

Salou engega una campanya per netejar la mala imatge del Saloufest en destinacions del Benelux

ACN Salou.-L'Ajuntament de Salou engegarà una campanya de posicionament a Internet per refermar-se com una destinació de turisme familiar i recuperar visitants de la regió del Benelux. Segons el gerent del Patronat de Turisme, Juan Carlos Capilla, s'ha detectat que aquests mercats associen la ciutat a la festa i al turisme jove com a conseqüència de la celebració del polèmic Saloufest. De fet, el mercat holandès va ser el que va patir una major davallada al municipi l'any passat. D'altra banda, l'Ajuntament insisteix que la fi del Saloufest no tindrà un impacte negatiu en el sector i que es compensarà gràcies al turisme esportiu i a una Setmana Santa tardana en el calendari. Un dels esdeveniments que aplegarà més participants és el Mundialet infantil de futbol, que en l'última dècada s'havia celebrat a Portugal i que a partir d'aquest any aterra a la Costa Daurada. Del 8 al 16 d'abril, el torneig espera rebre més de 5.000 nens d'arreu del món, alguns dels quals vindran acompanyats de les seves famílies.

Anar al contingut