REPORTAGE: La crisi no entén d'olors

Rubí (ACN).- L'empresa especialitzada en la fabricació d'aromes per a aliments i perfums per a productes de bany, Eurofragance, és el clar exemple que és possible plantar cara a la crisi econòmica i sortir-ne reforçat. La companyia familiar amb seu a Rubí (Vallès Occidental) destina el 90% de la seva producció a l'exterior, concretament a la zona del Pròxim Orient i especialment a mercats emergents. Aquest fet, sumat a què el seus productes han mantingut els nivells de consum malgrat l'actual situació de crisi, els ha ajudat a seguir creixent en l'actual context. L'empresa preveu un increment del 14% de la seva facturació aquest 2011 després que l'any passat assolís la xifra de 32 MEUR.
REPORTAGE: La crisi no entén d'olors

REPORTAGE: La crisi no entén d'olors

Rubí (ACN).- L'empresa especialitzada en la fabricació d'aromes per a aliments i perfums per a productes de bany, Eurofragance, és el clar exemple que és possible plantar cara a la crisi econòmica i sortir-ne reforçat. La companyia familiar amb seu a Rubí (Vallès Occidental) destina el 90% de la seva producció a l'exterior, concretament a la zona del Pròxim Orient i especialment a mercats emergents. Aquest fet, sumat a què el seus productes han mantingut els nivells de consum malgrat l'actual situació de crisi, els ha ajudat a seguir creixent en l'actual context. L'empresa preveu un increment del 14% de la seva facturació aquest 2011 després que l'any passat assolís la xifra de 32 MEUR.