Puig defensa que BCN World és una aposta del Govern per captar turistes del mercat asiàtic "a mitjà i llarg termini"

Barcelona (ACN).- El conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha defensat dimecres que el projecte de BCN World és una aposta "a mitjà i a llarg termini" per captar turistes "d'un mercat cada cop més proper i obert com és l'asiàtic". Durant la inauguració del Fòrum de l'Associació Catalana d'Agències de Viatges (ACAVe), Puig ha recordat que la Generalitat va decidir en el passat obrir una oficina turística a Moscou, construir Port Aventura, o desviar el riu Llobregat per ampliar el Port de Barcelona, i que aquestes apostes han contribuït a fer de Catalunya un "referent turístic". Per això, Puig ha defensat que els 'resorts' i centres d'oci de BCN World contribuiran ara a donar a conèixer el país al mercat asiàtic.
Puig defensa que BCN World és una aposta del Govern per captar turistes del mercat asiàtic "a mitjà i llarg termini"

Puig defensa que BCN World és una aposta del Govern per captar turistes del mercat asiàtic "a mitjà i llarg termini"

Barcelona (ACN).- El conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha defensat dimecres que el projecte de BCN World és una aposta "a mitjà i a llarg termini" per captar turistes "d'un mercat cada cop més proper i obert com és l'asiàtic". Durant la inauguració del Fòrum de l'Associació Catalana d'Agències de Viatges (ACAVe), Puig ha recordat que la Generalitat va decidir en el passat obrir una oficina turística a Moscou, construir Port Aventura, o desviar el riu Llobregat per ampliar el Port de Barcelona, i que aquestes apostes han contribuït a fer de Catalunya un "referent turístic". Per això, Puig ha defensat que els 'resorts' i centres d'oci de BCN World contribuiran ara a donar a conèixer el país al mercat asiàtic.