Jordi Secall, Director de Màrqueting Estratègic de l'ACT, presentant el pla d'estratègia per a la promoció del turisme cultural a Cataluny…
Jordi Secall, Director de Màrqueting Estratègic de l'ACT, presentant el pla d'estratègia per a la promoció del turisme cultural a Catalunya, davant una trentena de representants del sector cultural. Imatge del 15 de juny del 2017. (horitzontal)

Presenten a l'Alt Pirineu la nova estratègia per a la promoció del turisme cultural amb l'objectiu d'atreure visitants

Actualitzat

ACN Sort.-La Generalitat de Catalunya, a través de l'Agència Catalana de Turisme (ACT), ha presentat aquest dijous a Sort, la seva nova estratègia per a la promoció del turisme cultural a Catalunya, davant d'una trentena de professionals d'empreses i entitats del sector turístic de l'Alt Pirineu i Aran relacionades amb aquest àmbit. Aquesta estratègia, impulsada per l'Agència Catalana de Turisme, es basarà en cinc programes de treball: Arts i Cultura; Ciutats amb caràcter; Pobles amb Encant; Viles Marineres i Rutes de Catalunya. L'objectiu és atraure turistes atrets per la cultura i posicionar Catalunya com a destinació de referència en aquest segment.

Dels 5 programes en poden formar part empreses i espais per a la pràctica d'activitats culturals; rutes i xarxes territorials de cultura i turisme; allotjaments culturals; agències de viatges receptives que comercialitzin paquets de turisme cultural; ciutats i pobles amb un determinat volum de població i amb un caràcter i atractiu marcats des del punt de vista històric, cultural, gastronòmic, arquitectònic, artístic o creatiu.Aquelles empreses i entitats que estiguin afiliades a l'Agència Catalana de Turisme poden adherir-se a un d'aquests programes i formaran part d'un pla d'accions específic per a la promoció del turisme cultural.En aquest sentit i tal i com s'indica en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya, aquesta nova estratègia es caracteritza per estar orientada a la demanda, per apostar per la innovació i el màrqueting online, per basar-se en un profund coneixement dels mercats, i per buscar una clara orientació a resultats.

Anar al contingut