Presentació mundial a Xangai de l'Audi Q3, que es fabricarà a la planta de Seat de Martorell

La Xina és la gran oportunitat de futur per a la planta de Seat a Martorell. I per això, el Saló de l'Automòbil de Xangai ha estat l'escenari de la presentació mundial de l'Audi Q3, el tot terreny lleuger de la marca alemanya, que començarà a sortir de les línies de muntatge de la planta del Baix Llobregat en les pròximes setmanes i que donarà feina directa a un miler de persones. Xangai també ha estat escenari de la presentació en família de la gamma de models de Seat, amb l'Ibiza com a estrella. La marca catalana desembarca així al mercat xinès amb una estratègia que espera que li permeti sortir de la crisi.
Presentació mundial a Xangai de l'Audi Q3, que es fabricarà a la planta de Seat de Martorell
La Xina

Presentació mundial a Xangai de l'Audi Q3, que es fabricarà a la planta de Seat de Martorell

La Xina és la gran oportunitat de futur per a la planta de Seat a Martorell. I per això, el Saló de l'Automòbil de Xangai ha estat l'escenari de la presentació mundial de l'Audi Q3, el tot terreny lleuger de la marca alemanya, que començarà a sortir de les línies de muntatge de la planta del Baix Llobregat en les pròximes setmanes i que donarà feina directa a un miler de persones. Xangai també ha estat escenari de la presentació en família de la gamma de models de Seat, amb l'Ibiza com a estrella. La marca catalana desembarca així al mercat xinès amb una estratègia que espera que li permeti sortir de la crisi.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Presentació oficial a la Xina del nou Audi Q3 que aquest mateix any ja es fabricarà a la planta de Seat de Martorell. De fet, la presentació a la Xina no és casual: el gegant asiàtic és la gran oportunitat de futur per a Seat. I per això, el Saló de l'Automòbil de Xangai ha estat l'escenari de la presentació mundial del tot terreny lleuger de la marca alemanya, que començarà a sortir de les línies de muntatge de la planta del Baix Llobregat en les pròximes setmanes i que donarà feina directa a un miler de persones.

Xangai també ha estat escenari de la presentació en família de la gamma de models dels dos models que Seat començarà a comercialitzar al mercat xinès a partir de l'any que ve. L'Ibiza i el León són els dos models que ha triat la marca espanyola per desembarcar a la Xina. Un desembarcament que ha oficialitzat des de Xangai el president de Seat, James Muir.

La Xina, una aposta de futur


La marca catalana aterra així al mercat xinès amb una estratègia que espera que li permeti sortir d'una vegada per totes dels números vermells. La creixent classe mitjana xinesa es veu com un gran mercat potencial per als models de Seat, que se sumarà així a les altres marques del grup Volkswagen, que ja hi són presents.

Les marques europees aposten per mostrar els seus vehicles al saló de Xangai pensant sobretot en les possibilitats del mercat xinès, que creix dos dígits cada any.

VÍDEOS RELACIONATS