Olot reedita la seva campanya de promoció turística del 2x1 amb uns 200 restaurants, allotjaments i comerços adherits

Olot (ACN).- Olot reeditarà la seva particular campanya turística del 2x1 amb uns 200 restaurants, allotjaments i comerços adherits. El segon 'Olotx2', nom amb què es va batejar la iniciativa, tindrà lloc el darrer cap de setmana de febrer. Durant dos dies, s'oferiran 600 places d'allotjament a meitat de preu i hi haurà una quarantena de restaurants i cafeteries que vendran dos àpats al preu d'un (tant dinars, sopars, com esmorzars o tapes). Les novetats d'aquest 2014 tindran gust musical: deu escenaris amb concerts en directe repartits arreu del centre i una actuació gratuïta del cor de gòspel 'Messengers'. L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, assegura que volen "posar en valor" tots els actius de la ciutat.
Olot reedita la seva campanya de promoció turística del 2x1 amb uns 200 restaurants, allotjaments i comerços adherits

Olot reedita la seva campanya de promoció turística del 2x1 amb uns 200 restaurants, allotjaments i comerços adherits

Olot (ACN).- Olot reeditarà la seva particular campanya turística del 2x1 amb uns 200 restaurants, allotjaments i comerços adherits. El segon 'Olotx2', nom amb què es va batejar la iniciativa, tindrà lloc el darrer cap de setmana de febrer. Durant dos dies, s'oferiran 600 places d'allotjament a meitat de preu i hi haurà una quarantena de restaurants i cafeteries que vendran dos àpats al preu d'un (tant dinars, sopars, com esmorzars o tapes). Les novetats d'aquest 2014 tindran gust musical: deu escenaris amb concerts en directe repartits arreu del centre i una actuació gratuïta del cor de gòspel 'Messengers'. L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, assegura que volen "posar en valor" tots els actius de la ciutat.