Obre al trànsit el pas subterrani de l'N-340 a l'anomenada "cruïlla del cementiri"

Un dels punts negres en la xarxa viària de la ciutat de Tarragona és l'anomenada "cruïlla del cementiri". Molts vehicles s'havien accidentat en aquest punt, en què es travessa la Nacional 340. Amb la inauguració del pas subterrani, se n'ha millorat la seguretat. L'obra ha costat tres milions i mig d'euros, que ha pagat el Ministeri de Foment.
Obre al trànsit el pas subterrani de l'N-340 a l'anomenada "cruïlla del cementiri"
Tarragona

Obre al trànsit el pas subterrani de l'N-340 a l'anomenada "cruïlla del cementiri"

Un dels punts negres en la xarxa viària de la ciutat de Tarragona és l'anomenada "cruïlla del cementiri". Molts vehicles s'havien accidentat en aquest punt, en què es travessa la Nacional 340. Amb la inauguració del pas subterrani, se n'ha millorat la seguretat. L'obra ha costat tres milions i mig d'euros, que ha pagat el Ministeri de Foment.
Travessar el primer cinturó de Tarragona, és a dir, l'N-340, al pas per la ciutat, per la zona coneguda com la "cruïlla del cementiri", és a partir d'ara més fàcil, després que s'ha obert al trànsit el pas inferior, que substitueix el problemàtic encreuament a nivell i amb semàfors. El nou pas, que fa uns dies va generar polèmica perquè els rètols s'havien fet en castellà i es van haver de canviar, el va inaugurar el subdelegat del govern a Tarragona, Ángel Sagardoy, tallant una cinta amb els colors de la bandera espanyola. Sagardoy preveu que d'aquí a dos mesos estarà acabada la connexió de la variant de Vila-seca amb el cinturó de Tarragona i la rotonda de Bonavista, que ha de permetre l'accés als veïns en sentit nord i sud.