Noves tarifes de Telefónica per reduir els contractes de prepagament

El president de Telefònica a Catalunya, Kim Faura, ha presentat les noves tarifes de contracte per als usuaris de mòbil com a part d'una estratègia comercial per al mercat espanyol que pretén reduir "com més millor" el nombre d'usuaris de prepagament.
Noves tarifes de Telefónica per reduir els contractes de prepagament
Barcelona

Noves tarifes de Telefónica per reduir els contractes de prepagament

El president de Telefònica a Catalunya, Kim Faura, ha presentat les noves tarifes de contracte per als usuaris de mòbil com a part d'una estratègia comercial per al mercat espanyol que pretén reduir "com més millor" el nombre d'usuaris de prepagament.
Redacció
Telefònica vol reduir al mínim els contractes de prepagament (Foto: EFE)

Telefònica vol reduir al mínim els contractes de prepagament (Foto: EFE)

El president de la companyia ha explicat que les noves tarifes són "comercialment molt agressives" i presenten novetats en el sector de la telefonia mòbil, com ara la "llibertat" per a l'usuari. Aquesta llibertat ha de ser el primer pas per eliminar els contractes de permanència en un futur. 

Els factors per mirar de reduir al màxim el nombre de telèfons mòbils de prepagament són el consum il·limitat d'SMS en les tarifes planes i la reducció del 33% del consum mínim mensual, de nou a sis euros.

Faura ha promès que "no hi haurà lletra petita" i ha recordat que a partir del 10 de novembre Telefònica oferirà als usuaris el nou ventall de preus de veu, que, combinats amb l'oferta que hi ha de dades, obrirà moltes més possibilitats als usuaris.

Tarifes personalitzades

Faura ha explicat que el client de Telefònica podrà personalitzar la seva tarifa a través de la pàgina web de la companyia, de manera que, mentre es mantingui "la mateixa franja de consum, podrà anar provant diferents combinacions" entre les tarifes de dades i les de veu en funció de les seves necessitats.

L'empresa, que ha dividit les noves tarifes en 'Parlar' i 'Parlar i Navegar', ha assegurat que mantindrà els preus, els descomptes i la gratuïtat dels missatges en les tarifes planes "sense límits temporals o promocionals".