Només el 15% del consum televisiu entre el públic infantil és en català, segons el CAC

Barcelona (ACN).- Clan lidera l'audiència de públic infantil a Catalunya, seguida de Boing, DisneyChannel i Super3, segons recull el Butlletí d'Informació sobre l'Audiovisual a Catalunya del primer quadrimestre del 2015 del CAC, presentat aquest dijous. Segons dades del CAC, el consum televisiu en català entre els nens és d'un 15%, una xifra que genera "preocupació" a l'ens. Segons el vicepresident de l'ens, Salvador Alsius, la situació s'explica per l'àmplia oferta de les televisions estatals, una circumstància a la qual s'hi ha sumat la reducció horari del qual va "ser víctima" el Super3 quan va haver compactar l'oferta infantil i cultural. "TV3 té una molt bona oferta, però en castellà és molt més àmplia", ha reblat
Només el 15% del consum televisiu entre el públic infantil és en català, segons el CAC

Només el 15% del consum televisiu entre el públic infantil és en català, segons el CAC

Barcelona (ACN).- Clan lidera l'audiència de públic infantil a Catalunya, seguida de Boing, DisneyChannel i Super3, segons recull el Butlletí d'Informació sobre l'Audiovisual a Catalunya del primer quadrimestre del 2015 del CAC, presentat aquest dijous. Segons dades del CAC, el consum televisiu en català entre els nens és d'un 15%, una xifra que genera "preocupació" a l'ens. Segons el vicepresident de l'ens, Salvador Alsius, la situació s'explica per l'àmplia oferta de les televisions estatals, una circumstància a la qual s'hi ha sumat la reducció horari del qual va "ser víctima" el Super3 quan va haver compactar l'oferta infantil i cultural. "TV3 té una molt bona oferta, però en castellà és molt més àmplia", ha reblat