MRW aposta pel comerç electrònic enfront de la crisi de la paqueteria urgent tradicional

L'Hospitalet de Llobregat (ACN).- La facturació del sector del transport urgent va caure prop d'un 30 per cent durant el 2009. Els clients continuen enviant paquets urgents, però han rebaixat la demanda d'immediatesa a canvi d'un servei més barat. MRW, empresa catalana líder de l'enviament de paqueteria a tot l'Estat, busca noves vies de negoci per superar la crisi. La franquícia ha apostat pel comerç electrònic, un mercat que pot passar dels 100 als 200 milions d'euros de volum de negoci en els propers tres anys i amb molta capacitat de creixement a l'Estat, on només un de cada deu consumidors s'inclina pel comerç electrònic. MRW ja ofereix els seus serveis de distribució a dos gegants de la venda a la xarxa com Privalia i Amazon.
MRW aposta pel comerç electrònic enfront de la crisi de la paqueteria urgent tradicional

MRW aposta pel comerç electrònic enfront de la crisi de la paqueteria urgent tradicional

L'Hospitalet de Llobregat (ACN).- La facturació del sector del transport urgent va caure prop d'un 30 per cent durant el 2009. Els clients continuen enviant paquets urgents, però han rebaixat la demanda d'immediatesa a canvi d'un servei més barat. MRW, empresa catalana líder de l'enviament de paqueteria a tot l'Estat, busca noves vies de negoci per superar la crisi. La franquícia ha apostat pel comerç electrònic, un mercat que pot passar dels 100 als 200 milions d'euros de volum de negoci en els propers tres anys i amb molta capacitat de creixement a l'Estat, on només un de cada deu consumidors s'inclina pel comerç electrònic. MRW ja ofereix els seus serveis de distribució a dos gegants de la venda a la xarxa com Privalia i Amazon.