Més mobilitzacions avui pel presumpte frau filatèlic coincidint amb la constitució d'una plataforma de defensa dels afectats

Continuen les mobilitzacions relacionades amb les suposades estafes de les societats Fórum Filatélico i Afinsa. Més de 3.500 empleats i assessors comercials d'Afinsa constituiran avui una plataforma nacional per defensar l'interès dels seus clients. Per la seva banda, el Fórum Filatélico ha convocat per avui concentracions davant totes les seus de l'entitat per reafirmar la innocència de l'empresa. Paral·lelament, diverses organitzacions que formen part del Consell de Consumidors i Usuaris es reuniran per estudiar la defensa dels afectats per la suposada estafa.
Més mobilitzacions avui pel presumpte frau filatèlic coincidint amb la constitució d'una plataforma de defensa dels afectats
Barcelona

Més mobilitzacions avui pel presumpte frau filatèlic coincidint amb la constitució d'una plataforma de defensa dels afectats

Continuen les mobilitzacions relacionades amb les suposades estafes de les societats Fórum Filatélico i Afinsa. Més de 3.500 empleats i assessors comercials d'Afinsa constituiran avui una plataforma nacional per defensar l'interès dels seus clients. Per la seva banda, el Fórum Filatélico ha convocat per avui concentracions davant totes les seus de l'entitat per reafirmar la innocència de l'empresa. Paral·lelament, diverses organitzacions que formen part del Consell de Consumidors i Usuaris es reuniran per estudiar la defensa dels afectats per la suposada estafa.

Avui continuen les mobilitzacions a diversos punts de l'estat espanyol dels afectats per la presumpta estafa del Fórum Filatélico i Afinsa. A Barcelona, per exemple, la concentració serà a la plaça Sant Jaume. Mentrestant, el Fórum Filatélico ha convocat concentracions davant totes les seus de l'entitat per reafirmar la innocència de l'empresa i més de 3.500 empleats i assessors comercials d'Afinsa constituiran una plataforma nacional per defensar l'interès dels seus clients.


Paral·lelament, diverses organitzacions que formen part del Consell de Consumidors i Usuaris es reuniran per estudiar la defensa dels afectats per la suposada estafa.


El Col·legi d'Advocats de Barcelona, per la seva banda, ha posat a disposició dels perjudicats el seu servei d'orientació jurídica, dirigit per Jordi Pina. A més de paciència, el responsable d'aquest servei, els recomana no interposar demandes individuals per no col·lapsar l'administració de justícia. El Col·legi d'Advocats de Barcelona té 5 lletrats dedicats a atendre els afectats per la presumpta estafa. Fins ara ja ha rebut 150 sol·licituds.