Marín defensa que hi hagi publicitat a la ràdio pública i considera que hauria de superar els 6 minuts per hora que proposa el CAC

El president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Enric Marín, considera que la publicitat als mitjans públics hauria de superar els sis minuts que proposa el Consell de l'Audiovisual català. De fet, Marín ha defensat en declaracions a "El matí de Catalunya Ràdio" la presència de la publicitat a la ràdio pública i ha negat que sigui competència deslleial.
Marín defensa que hi hagi publicitat a la ràdio pública i considera que hauria de superar els 6 minuts per hora que proposa el CAC
Societat

Marín defensa que hi hagi publicitat a la ràdio pública i considera que hauria de superar els 6 minuts per hora que proposa el CAC

El president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Enric Marín, considera que la publicitat als mitjans públics hauria de superar els sis minuts que proposa el Consell de l'Audiovisual català. De fet, Marín ha defensat en declaracions a "El matí de Catalunya Ràdio" la presència de la publicitat a la ràdio pública i ha negat que sigui competència deslleial.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
"Discrepo encara que ho respecto. Aquest límit de sis minuts és un límit insuficient. Estàvem més còmodes amb una prohibició de vuit, deu o fins i tot dotze", ha manifestat Marín respecte al temps de publicitat als mitjans públics proposat pel CAC.

Malgrat la dimissió de Rosa Cullell i la seva substitució per Ramon Mateu al capdavant de la CCMA, Marín ha negat que hi hagi provisionalitat en la direcció de l'ens i ha assegurat que tots els mecanismes funcionen perfectament.

ÀUDIOS RELACIONATS