Marcel·lí Antúnez explora 'l'arsenal de les aparicions' dels Gegants de la Muntanya de Pirandello a Temporada Alta

Girona (ACN).- Luigi Pirandello va crear en la seva obra inacabada els Gegants de la Muntanya un 'arsenal de les aparicions', un lloc que el performer Marcel·lí Antúnez utilitza com a espai escenogràfic per hipotetitzar, crear un nou acte i reescriure el final. Antúnez, una de les figures més importants de la performance digital i l'art electrònic, explora el text de Pirandello i se centra en el 'grup de frikis' que habiten la 'vil·la dels desgraciats', comandats per un dels personatges pirandel·lians: Cotrone, que dóna nom a aquesta producció italianocatalana. 'És una obra de teatre, no una performance', ha assegurat Antúnez que no abandona la tecnologia i aposta per una nova tècnica de 'realitat augmentada'.
Marcel·lí Antúnez explora 'l'arsenal de les aparicions' dels Gegants de la Muntanya de Pirandello a Temporada Alta

Marcel·lí Antúnez explora 'l'arsenal de les aparicions' dels Gegants de la Muntanya de Pirandello a Temporada Alta

Girona (ACN).- Luigi Pirandello va crear en la seva obra inacabada els Gegants de la Muntanya un 'arsenal de les aparicions', un lloc que el performer Marcel·lí Antúnez utilitza com a espai escenogràfic per hipotetitzar, crear un nou acte i reescriure el final. Antúnez, una de les figures més importants de la performance digital i l'art electrònic, explora el text de Pirandello i se centra en el 'grup de frikis' que habiten la 'vil·la dels desgraciats', comandats per un dels personatges pirandel·lians: Cotrone, que dóna nom a aquesta producció italianocatalana. 'És una obra de teatre, no una performance', ha assegurat Antúnez que no abandona la tecnologia i aposta per una nova tècnica de 'realitat augmentada'.