Mango tanca el 2013 amb un benefici de 120,5 milions d'euros, un 9% més que l'any anterior

Barcelona (ACN).- Mango va tancar el 2013 amb un benefici de 120,5 milions d'euros, un 9% més que l'any anterior. Dels 1.846 milions d'euros de facturació, el 83% va ser gràcies a les vendes a mercats estrangers i un 6,7% (124 milions d'euros) van ser vendes per Internet, que van créixer un 77% respecte de l'any anterior. Mango ja està present a Internet a 64 països i té previst aquest 2014 començar la seva expansió 'online' a Austràlia i diversos països de l'Amèrica Central i del Sud, així com seguir amb l'ampliació de nous mercats a Europa, Àsia i l'Orient Mitjà. El grup preveu invertir 300 milions d'euros aquest 2014, destinats a noves obertures, reformes de botigues, sistemes logístics i d'informació.
Mango tanca el 2013 amb un benefici de 120,5 milions d'euros, un 9% més que l'any anterior

Mango tanca el 2013 amb un benefici de 120,5 milions d'euros, un 9% més que l'any anterior

Barcelona (ACN).- Mango va tancar el 2013 amb un benefici de 120,5 milions d'euros, un 9% més que l'any anterior. Dels 1.846 milions d'euros de facturació, el 83% va ser gràcies a les vendes a mercats estrangers i un 6,7% (124 milions d'euros) van ser vendes per Internet, que van créixer un 77% respecte de l'any anterior. Mango ja està present a Internet a 64 països i té previst aquest 2014 començar la seva expansió 'online' a Austràlia i diversos països de l'Amèrica Central i del Sud, així com seguir amb l'ampliació de nous mercats a Europa, Àsia i l'Orient Mitjà. El grup preveu invertir 300 milions d'euros aquest 2014, destinats a noves obertures, reformes de botigues, sistemes logístics i d'informació.