L'uniforme a les escoles, habitual a llocs tan diversos com el Congo, el Camerun, la Xina, el Japó, Xile o el Regne Unit

Barcelona (ACN).- El principal objectiu de l'uniforme escolar és fomentar la igualtat entre els estudiants, sigui quin sigui el poder adquisitiu i la posició social de les seves famílies. No és estrany, doncs, que la vestimenta homogènia entre els estudiants sigui una norma a la majoria dels països de l'Àfrica, com per exemple el Congo i el Camerun, on les oenagés fan campanyes periòdiques per aconseguir fons per poder pagar la roba. L'uniforme també és generalitzat a altres indrets com al Japó, on els joves de secundària solen vestir pantalons i americana a l'estil militar, Xile i el Regne Unit. França va abolir-lo el maig del 1968, mentre que els Estats Units i Alemanya es caracteritzen pels codis de vestimenta.
L'uniforme a les escoles, habitual a llocs tan diversos com el Congo, el Camerun, la Xina, el Japó, Xile o el Regne Unit

L'uniforme a les escoles, habitual a llocs tan diversos com el Congo, el Camerun, la Xina, el Japó, Xile o el Regne Unit

Barcelona (ACN).- El principal objectiu de l'uniforme escolar és fomentar la igualtat entre els estudiants, sigui quin sigui el poder adquisitiu i la posició social de les seves famílies. No és estrany, doncs, que la vestimenta homogènia entre els estudiants sigui una norma a la majoria dels països de l'Àfrica, com per exemple el Congo i el Camerun, on les oenagés fan campanyes periòdiques per aconseguir fons per poder pagar la roba. L'uniforme també és generalitzat a altres indrets com al Japó, on els joves de secundària solen vestir pantalons i americana a l'estil militar, Xile i el Regne Unit. França va abolir-lo el maig del 1968, mentre que els Estats Units i Alemanya es caracteritzen pels codis de vestimenta.