L'R4 i l'R3, exemples de trajectes amb tren que duren més ara que fa cinc anys

La multitud d'incidències en les vies del tren fa que, per cobrir alguns trajectes, es tardi més temps avui que fa cinc anys
L'R4 i l'R3, exemples de trajectes amb tren que duren més ara que fa cinc anys

L'R4 i l'R3, exemples de trajectes amb tren que duren més ara que fa cinc anys

La multitud d'incidències en les vies del tren fa que, per cobrir alguns trajectes, es tardi més temps avui que fa cinc anys
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Els més de 120 punts de circulació lenta a la xarxa de Rodalies per incidències no resoltes que els hem mostrat aquests dies fan que, en alguns recorreguts, els trajectes durin més ara que no pas fa uns anys. És el cas de l'R4 entre Sant Vicenç de Calders i Manresa, un trajecte que, segons l'horari oficial, dura deu minuts més que fa cinc anys. I no és l'únic: el mateix passa a l'R3.


R4, de St. Vicenç de Calders a Manresa, 10 minuts més que el 2011




R3, de l'Hospitalet a Ribes de Freser, un trajecte més llarg que fa 5 anys

En aquestes imatges superposades es pot veure com l'augment del temps de trajecte ja s'ha incorporat en algun moment als horaris oficials de Renfe. Movent la barra, es comparen els horaris del 2011 i el 2016. Per exemple, el 2011 un tren sortia de Sant Vicenç de Calders a les 5:27 del matí i arribava a Manresa a les 8:06. Ara, el mateix tren surt a les 5:23, és a dir, 4 minuts abans, i arriba a Manresa a les 8:14. En total, doncs, triga 12 minuts més.

 

 

NOTÍCIES RELACIONADES

VÍDEOS RELACIONATS