L'Oficina comarcal d'informació al consumidor de l'Urgell ha rebut 467 consultes durant el 2009

Tàrrega (ACN).- L'Oficina de Consum del Consell Comarcal (OCIC) de l'Urgell ha atès durant el 2009 un total de 467 consultes. Majoritàriament ha canalitzat reclamacions i denúncies dels consumidors cap a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya i l'Agència Catalana del Consum. Els temes relacionats amb la telefonia han continuat sent els que més queixes han rebut tot i que també s'ha detectat un increment de consultes sobre la nova tarifació elèctrica i també un lleuger increment de consultes relacionades amb bancs i caixes. Pel que fa a les reclamacions d'immobiliàries, aquestes han disminuït substancialment respecte l'any passat, segons l'OCIC.
L'Oficina comarcal d'informació al consumidor de l'Urgell ha rebut 467 consultes durant el 2009

L'Oficina comarcal d'informació al consumidor de l'Urgell ha rebut 467 consultes durant el 2009

Tàrrega (ACN).- L'Oficina de Consum del Consell Comarcal (OCIC) de l'Urgell ha atès durant el 2009 un total de 467 consultes. Majoritàriament ha canalitzat reclamacions i denúncies dels consumidors cap a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya i l'Agència Catalana del Consum. Els temes relacionats amb la telefonia han continuat sent els que més queixes han rebut tot i que també s'ha detectat un increment de consultes sobre la nova tarifació elèctrica i també un lleuger increment de consultes relacionades amb bancs i caixes. Pel que fa a les reclamacions d'immobiliàries, aquestes han disminuït substancialment respecte l'any passat, segons l'OCIC.