L'OFFF converteix Barcelona en la capital de la cultura digital durant 3 dies i atreu 6.000 assistents d'arreu del Món

ACN Barcelona.-L'OFFF, el Festival Internacional de Creativitat, Disseny i Cultura Digital tanca portes aquest dissabte després de reunir en tres dies 6.000 assistents d'arreu del món que han pogut gaudir de 98 conferències dels artistes i creatius i internacionals més influents. Enguany destaca la participació dels responsables de disseny de Facebook i Twitter i d'artistes com Luke Hayman, creador de la nova imatge de TIME Magazine i Mastercard; Ben Grandgenett, sotsdirector d'art del New York Times Magazine; James Victore o Patrick Clair, autor dels títols de crèdit de Westworld, The Crown, True Detective o Daredevil. Com a novetat, enguany ELISAVA i el Festival OFFF han impulsat el tatuatge electrònic temporal que han provat en un centenar de persones. Es tracta d'un projecte pilot pioner de tecnologia epidèrmica que permet l'accés als recintes, el pagament electrònic o la gestió de dades personals gràcies a un sistema innocu i integrat al cos.

Aquest dissabte hi han participat, entre d'altres, Stefan Sagmeister, l'influent dissenyador fundador de la prestigiosa firma novaiorquesa Sagmeister & Walsh, que treballa per a clients com Rolling Stones o Lou Reed, Eleanor Harding, dissenyadora de Twitter, i Luke Hayman, dissenyador americà autor del disseny del darrer album de la banda musical The National.En les jornades anteriors han trepitjat els escenaris Jessica Hische, il·lustradora amb gran sensibilitat per les tipografies i que ha treballat per Wes Anderson a la pel·lícula Moonrise Kingdom, per Barack Obama, Starbucks, Nike i Apple; Patrick Clair, autor dels títols de crèdit de Westworld, The Crown o True Detective, i Marta Cerdà, dissenyadora catalana amb gran projecció internacional i que forma part del programa que ADOBE presenta exclusivament al Festival OFFF.

Anar al contingut