L'N-II entre Tordera i Caldes de Malavella és el segon tram de l'Estat que genera més costos per accidentalitat

Barcelona (ACN).- El tram de l'N-II entre l'enllaç de la C-32, a Tordera, i l'inici de l'autovia, a Caldes de Malavella, és el segon de les carreteres estatals que més costos d'accidentalitat per quilòmetre provoca. El tram que genera més despeses és un de 5 quilòmetres a la carretera de la V-31, al municipi de Silla (València). De fet, València i Catalunya són les dues regions més desfavorides en relació al cost per accident i la inversió en manteniment. El Ministeri de Foment ha reduït des de 2009 un 38% la partida per conservar en bon estat les vies de la Xarxa de Carreteres de l'Estat (XCE) i un estudi del RACC demana que es concentrin els recursos en els trams més negres.
L'N-II entre Tordera i Caldes de Malavella és el segon tram de l'Estat que genera més costos per accidentalitat

L'N-II entre Tordera i Caldes de Malavella és el segon tram de l'Estat que genera més costos per accidentalitat

Barcelona (ACN).- El tram de l'N-II entre l'enllaç de la C-32, a Tordera, i l'inici de l'autovia, a Caldes de Malavella, és el segon de les carreteres estatals que més costos d'accidentalitat per quilòmetre provoca. El tram que genera més despeses és un de 5 quilòmetres a la carretera de la V-31, al municipi de Silla (València). De fet, València i Catalunya són les dues regions més desfavorides en relació al cost per accident i la inversió en manteniment. El Ministeri de Foment ha reduït des de 2009 un 38% la partida per conservar en bon estat les vies de la Xarxa de Carreteres de l'Estat (XCE) i un estudi del RACC demana que es concentrin els recursos en els trams més negres.