Presentació de les novetats de les estacions d'esquí de Lleida.
Presentació de les novetats de les estacions d'esquí de Lleida.
Lleida

Lleida planteja incentivar l'esquí a les escoles per tenir esquiadors d'elit el 2026

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha considerat que l'ajornament del 2022 al 2026 a la candidatura de Barcelona als Jocs Olímpics d'Hivern ha de permetre millorar les infraestructures del Pirineu i fer una aposta per preparar esportistes d'elit, incentivant l'esquí en les escoles i plantejant rebaixes de preus per part de les estacions per fomentar aquest esport.

RedaccióActualitzat

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha considerat que l'ajornament del 2022 al 2026 a la candidatura de Barcelona als Jocs Olímpics d'hivern ha de permetre millorar les infraestructures del Pirineu i fer una aposta per preparar esportistes d'elit, incentivant l'esquí en les escoles i plantejant rebaixes de preus per part de les estacions per fomentar aquest esport.

"Tots junts hauríem de generar ofertes adequades i atractives perquè des de les escoles i des de les famílies s'esquiï d'una forma més intensa i habitual", ha assenyalat Reñé.

Als responsables de les estacions que han assistit a la presentació de la campanya de neu del Patronat de Turisme de la Diputació els ha plantejat que facin ofertes atractives perquè escoles i famílies puguin esquiar més.

El president de l'Associació d'Estacions d'Esquí i de Muntanya, Joaquim Alsina, ha acollit de bon grat la proposta de fomentar l'esquí en les escoles i ha reclamat que tots els incentius que arribin des de l'administració siguin per a aquells centres que elegeixin estacions catalanes i no d'altres zones amb condicions fiscals i laborals més favorables, com les d'Andorra.

Concurs fotogràfic a Twitter i Instagram

La campanya de la Diputació de Lleida compta aquest any amb una nova iniciativa en què el Patronat de Turisme proposa als esquiadors participar en un concurs en Twitter i Instagram oferint fotos de neu i compartint les emocions per aprofitar l'estrebada de les xarxes socials i promocionar les onze estacions lleidatanes, la major superfície esquiable d'Espanya amb 461 quilòmetres.

"En les adreces d'Aralleida es poden penjar una o 50.000 fotos, el que volem és que es generi un moviment fotogràfic al voltant de la neu de Lleida", ha explicat aquest dimarts el director del Patronat de Turisme de la Diputació, Jordi Blanch.

La campanya de promoció de la Institució destinarà aquest anys 250.000 euros, 50.000 més que l'any passat, a la promoció de la neu en premsa, ràdio i televisió amb especial atenció als esquiadors de Madrid, Barcelona, Castella i Lleó i València.

Anar al contingut