Lleida ja disposa de la seva pròpia fragància

Les comarques de Lleida ja disposen de la seva pròpia fragància. Una olor elaborada per un dels millors especialistes mundials, el prestigiós perfumista d'origen escocès Jimmy Boyd, les identifica i les representa. Es tracta del primer logotip olfactiu d'Europa, escollit per un jurat amb representants de la Diputació de Lleida i membres de l'ONCE i de l'associació de sords. El mes que ve ja estarà present als hotels de la demarcació.
Lleida ja disposa de la seva pròpia fragància
Lleida

Lleida ja disposa de la seva pròpia fragància

Les comarques de Lleida ja disposen de la seva pròpia fragància. Una olor elaborada per un dels millors especialistes mundials, el prestigiós perfumista d'origen escocès Jimmy Boyd, les identifica i les representa. Es tracta del primer logotip olfactiu d'Europa, escollit per un jurat amb representants de la Diputació de Lleida i membres de l'ONCE i de l'associació de sords. El mes que ve ja estarà present als hotels de la demarcació.

El jurat ha triat la fragància entre cinc candidates. La defineixen com una aroma fresca, natural i juvenil que desperta els sentits, com diu l'eslògan de la campanya, "Lleida Qualitat". La creació d'un logotip olfactiu també té com a finalitat acostar la campanya de promoció dels productes de Lleida a les persones amb discapacitat; per això hi han implicat membres de l'ONCE i del col·lectiu de persones sordes.

El patronat tampoc descarta convertir la fragància en un perfum si hi ha demanda. De moment, s'ha dissenyat una capseta perfumada amb imatges de la campanya "Lleida Qualitat" que també està adaptada a les persones amb discapacitat.