L'L9 supera l'entrebanc a la Zona Franca i Nadal diu que la crisi n'endarrerirà l'execució, però no la posada en marxa

Barcelona (ACN).- Les obres de perforació de l'L9 del metro a la Zona Franca, que havien estat aturades perquè la tuneladora havia topat amb un terreny pedregós, han superat l'obstacle i des de principis d'estiu s'han excavat poc menys de 300 metres. La màquina, doncs, ha arribat a la futura estació de Foc Cisell, ha assegurat aquest divendres el conseller d'Obres Públiques, Joaquim Nadal, en una visita a l'obra. Nadal ha dit que les mesures d'austeritat faran que baixi el ritme de les obres de l'L9 i l'L10, però, ha afegit, 'això no ha d'afectar a les dates d'acabament i de posada en servei'. Ja s'ha construït el 77% dels 50 quilòmetres previstos, i s'espera que el 2012 entri en servei el proper tram, a l'aeroport.
L'L9 supera l'entrebanc a la Zona Franca i Nadal diu que la crisi n'endarrerirà l'execució, però no la posada en marxa

L'L9 supera l'entrebanc a la Zona Franca i Nadal diu que la crisi n'endarrerirà l'execució, però no la posada en marxa

Barcelona (ACN).- Les obres de perforació de l'L9 del metro a la Zona Franca, que havien estat aturades perquè la tuneladora havia topat amb un terreny pedregós, han superat l'obstacle i des de principis d'estiu s'han excavat poc menys de 300 metres. La màquina, doncs, ha arribat a la futura estació de Foc Cisell, ha assegurat aquest divendres el conseller d'Obres Públiques, Joaquim Nadal, en una visita a l'obra. Nadal ha dit que les mesures d'austeritat faran que baixi el ritme de les obres de l'L9 i l'L10, però, ha afegit, 'això no ha d'afectar a les dates d'acabament i de posada en servei'. Ja s'ha construït el 77% dels 50 quilòmetres previstos, i s'espera que el 2012 entri en servei el proper tram, a l'aeroport.