L'IRTA aposta per informar sobre els gustos i les varietats de fruita per evitar que cada cop se'n mengi menys

Mollerussa (ACN).- L'Institut de Recerca i Tecnologies Agroalimentàries (IRTA) ha alertat de la necessitat d'identificar els gustos i les varietats de fruita als consumidors per tal de recuperar la confiança i evitar que continuï baixant el consum. Així ho ha remarcat Ignasi Iglesias, especialista de l'IRTA, que ha lamentat que ''siguem els qui més renovem d'Europa però no ens en sortim amb el consumidor''. Mollerussa acull aquest dimecres i demà dijous la 19a edició de la Jornada Fructícola, un encontre on participen més de 1.600 persones i una vuitantena d'empreses del sector que exposen els seus productes. Entre les novetats, s'han presentat una dotzena de varietats de poma Gala d'alta coloració.
L'IRTA aposta per informar sobre els gustos i les varietats de fruita per evitar que cada cop se'n mengi menys

L'IRTA aposta per informar sobre els gustos i les varietats de fruita per evitar que cada cop se'n mengi menys

Mollerussa (ACN).- L'Institut de Recerca i Tecnologies Agroalimentàries (IRTA) ha alertat de la necessitat d'identificar els gustos i les varietats de fruita als consumidors per tal de recuperar la confiança i evitar que continuï baixant el consum. Així ho ha remarcat Ignasi Iglesias, especialista de l'IRTA, que ha lamentat que ''siguem els qui més renovem d'Europa però no ens en sortim amb el consumidor''. Mollerussa acull aquest dimecres i demà dijous la 19a edició de la Jornada Fructícola, un encontre on participen més de 1.600 persones i una vuitantena d'empreses del sector que exposen els seus productes. Entre les novetats, s'han presentat una dotzena de varietats de poma Gala d'alta coloració.