L'hangar de manteniment de l'aeroport del Prat podria ampliar plantilla el 2012

El primer hangar de manteniment d'avions de l'aeroport del Prat, en funcionament des de fa un any, s'està consolidant i podria ampliar-se de cara l'any que ve amb la creació de nous llocs de treball. La instal·lació, propietat d'Iberia, permet fer el manteniment d'avions a Barcelona, sense portar-los a d'altres aeròdroms.
L'hangar de manteniment de l'aeroport del Prat podria ampliar plantilla el 2012
El Prat de Llobregat

L'hangar de manteniment de l'aeroport del Prat podria ampliar plantilla el 2012

El primer hangar de manteniment d'avions de l'aeroport del Prat, en funcionament des de fa un any, s'està consolidant i podria ampliar-se de cara l'any que ve amb la creació de nous llocs de treball. La instal·lació, propietat d'Iberia, permet fer el manteniment d'avions a Barcelona, sense portar-los a d'altres aeròdroms.
TV3
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Les normes de seguretat obliguen a fer revisions dels avions quan han fet un determinat nombre d'hores de vol. Abans de l'obertura de l'hangar de l'aeroport del Prat, aquestes revisions s'havien de fer fora de Catalunya.

A aquest avantatge, s'hi ha d'afegit la creació de llocs de treball. I és que la majoria del personal que treballa en aquestes instal·lacions és format a Catalunya. "El 90% del personal que tenim són tècnics de les escoles del Prat i Vilanova", explica Carlos Ebrí, responsable de l'hangar. "El rendiment que estan donant és excel·lent ja que, des de l'inici, han mostrat moltes ganes de treballar", ha afegit.

A l'hangar d'Iberia hi treballen més de cent professionals d'alta qualificació entre enginyers, llicenciats en manteniment i mecànics aeronàutics. Són el doble dels que hi havia quan es va inaugurar i ja es preveu crear un centenar de llocs de treball més l'any que ve.

VÍDEOS RELACIONATS