L'euro esdevé el protagonista de les rebaixes

Les botigues han obert avui les portes en el primer festiu comercial de l'any i dins la campanya de rebaixes. Hi ha hagut una bona afluència de públic, tot i que no s'ha registrat un gran volum de vendes, segons els botiguers. Els protagonistes de la jornada, però, han estat els euros.
L'euro esdevé el protagonista de les rebaixes
PRIMER FESTIU COMERCIAL

L'euro esdevé el protagonista de les rebaixes

Les botigues han obert avui les portes en el primer festiu comercial de l'any i dins la campanya de rebaixes. Hi ha hagut una bona afluència de públic, tot i que no s'ha registrat un gran volum de vendes, segons els botiguers. Els protagonistes de la jornada, però, han estat els euros.
Les botigues han obert avui les portes en el primer festiu comercial de l'any i dins la campanya de rebaixes. Hi ha hagut una bona afluència de públic, tot i que no s'ha registrat un gran volum de vendes segons els botiguers. Els protagonistes de la jornada, però, han estat els euros. Les etiquetes dels articles portaven quatre xifres: el preu antic i el rebaixat en pessetes i en euros. Moltes persones han sortit a comprar atretes per les promocions dels centres comercials. Els clients miraven amb més atenció que en altres èpoques de rebaixes els preus dels articles. N'hi havia que fins i tot portaven l'eurocalculadora per comprovar les equivalències. Les úniques confusions entre els compradors eren només en aquells comerços on el preu rebaixat no figurava en pessetes. I és que els comerços no estan obligats a posar el preu en pessetes.