L'estació intermodal de Vilafant tindrà una sola planta, dues andanes per al TGV i una per al tren convencional

Vilafant (Alt Empordà).- La nova estació intermodal de Vilafant tindrà una sola planta, dues andanes per als trens del TGV una per al tren convencional. Així es desprèn de les previsions d'Adif, que aquest dilluns ha adjudicat la redacció dels projectes bàsic i constructiu de l'equipament a l'empresa consultora Técnica y Proyectos S.A. per 285.597,53 euros. L'edifici de l'estació es construirà amb criteris sostenibles. Les andanes del TGV tindran 400 metres de llargada, i la del tren convencional, 250 metres. També s'habilitarà un aparcament a l'exterior del recinte amb una capacitat per a 285 vehicles i 50 motos i bicicletes.
L'estació intermodal de Vilafant tindrà una sola planta, dues andanes per al TGV i una per al tren convencional

L'estació intermodal de Vilafant tindrà una sola planta, dues andanes per al TGV i una per al tren convencional

Vilafant (Alt Empordà).- La nova estació intermodal de Vilafant tindrà una sola planta, dues andanes per als trens del TGV una per al tren convencional. Així es desprèn de les previsions d'Adif, que aquest dilluns ha adjudicat la redacció dels projectes bàsic i constructiu de l'equipament a l'empresa consultora Técnica y Proyectos S.A. per 285.597,53 euros. L'edifici de l'estació es construirà amb criteris sostenibles. Les andanes del TGV tindran 400 metres de llargada, i la del tren convencional, 250 metres. També s'habilitarà un aparcament a l'exterior del recinte amb una capacitat per a 285 vehicles i 50 motos i bicicletes.