L'establiment d'un vol regular Girona-Madrid deixa de ser prioritari per a la Generalitat

A Girona, no hi ha una comunicació ràpida amb Madrid des que va fer fallida el vol diari que sortia de l'aeroport Girona-Costa Brava. Però ja s'ha deixat de mirar cap a la capital d'Espanya com la sortida a la infrautilització de l'aeroport. La revitalització que ha comportat l'establiment de vols amb ciutats europees, que ara arriben ja a set vols diaris, està per damunt.
L'establiment d'un vol regular Girona-Madrid deixa de ser prioritari per a la Generalitat
Girona

L'establiment d'un vol regular Girona-Madrid deixa de ser prioritari per a la Generalitat

A Girona, no hi ha una comunicació ràpida amb Madrid des que va fer fallida el vol diari que sortia de l'aeroport Girona-Costa Brava. Però ja s'ha deixat de mirar cap a la capital d'Espanya com la sortida a la infrautilització de l'aeroport. La revitalització que ha comportat l'establiment de vols amb ciutats europees, que ara arriben ja a set vols diaris, està per damunt.
La Generalitat considera que l'objectiu de fer conèixer l'aeroport Girona-Costa Brava que s'havien marcat s'ha aconseguit. Tot i l'esforç per establir una línia regular Girona-Madrid, aquest trajecte ja no es fa des de principi d'any, i la direcció de Ports i Transports creu que ara el més important és l'activitat que hi ha a l'aeroport gironí gràcies als vols internacionals que s'hi han establert. La companyia irlandesa Ryanair opera a l'aeroport de Girona des del desembre i aquesta setmana llança dos nous trajectes, a Brussel·les i a Glasgow, i amb aquestes ja són sis les ciutats europees. La Generalitat, que ha creat una nova marca, Catalonia Airport, participa en la fira internacional sobre logística que es fa a Munic amb l'objectiu de promoure la càrrega àeria i paqueteria als aeroports del Prat, Reus i Girona.