L'especial eleccions de TV3 i 3/24 lidera el 26-J

RedaccióActualitzat

Els espectadors han triat una vegada més TV3 i el 3/24 com a primera opció per seguir una nit electoral. El programa "Eleccions E16" va ser líder d'audiència, des d'abans de les vuit del vespre i durant més de cinc hores. L'especial "E16: Els Resultats" va arribar a superar el 26% de quota de pantalla, amb 770.000 espectadors, i a partir de tres quarts d'onze de la nit, amb "E16: Les Reaccions", es van mantenir fidels a aquest canal, més de 600.000 persones.

Pel que fa a internet, prop de 200.000 usuaris únics van visitar els portals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i van veure 706.254 pàgines vistes, la xifra més alta en pàgines vistes de tot el 2016. Si ens fixem en el 324.cat, van ser 85.995 usuaris i 225.406 pàgines vistes.

El 26-J ha estat, a més, el segon dia del 2016 amb més consum de vídeo en directe, només per sota del dia de la investidura de Carles Puigdemont com a president de la Generalitat.

I si mirem les xarxes socials, l'especial E16 va ser el segon programa de televisió més comentat a Twitter a tot Espanya amb l'etiqueta #26JTV3. Es van fer 24.500 missatges que van arribar a una audiència única de 267.000 usuaris.

Anar al contingut