L'espanyol és l'estat de la UE que més retards acumula en la construcció dels grans projectes europeus de transport

Brussel·les.- L'espanyol és l'estat de tota la Unió Europea que més retards acumula en la construcció dels grans projectes europeus de transport. Les obres de la interconnexió ferroviària d'alta velocitat amb França i del corredor de mercaderies que ha d'enllaçar Sines, a Portugal, amb Madrid i París són les que més retard pateixen de tota la UE: deu anys més del previst. Així ho denuncia un informe de la consultora PricewaterhouseCoopers encarregat pel Parlament Europeu que s'ha fet públic aquest dimarts. L'auditoria revela que la despesa de la xarxa ferroviària d'alta velocitat que ha de connectar Barcelona, Madrid, Vitoria i Lisboa amb França s'ha disparat en un 13,7% respecte del previst el 2004.
L'espanyol és l'estat de la UE que més retards acumula en la construcció dels grans projectes europeus de transport

L'espanyol és l'estat de la UE que més retards acumula en la construcció dels grans projectes europeus de transport

Brussel·les.- L'espanyol és l'estat de tota la Unió Europea que més retards acumula en la construcció dels grans projectes europeus de transport. Les obres de la interconnexió ferroviària d'alta velocitat amb França i del corredor de mercaderies que ha d'enllaçar Sines, a Portugal, amb Madrid i París són les que més retard pateixen de tota la UE: deu anys més del previst. Així ho denuncia un informe de la consultora PricewaterhouseCoopers encarregat pel Parlament Europeu que s'ha fet públic aquest dimarts. L'auditoria revela que la despesa de la xarxa ferroviària d'alta velocitat que ha de connectar Barcelona, Madrid, Vitoria i Lisboa amb França s'ha disparat en un 13,7% respecte del previst el 2004.