Les xarxes socials quasi doblen els usuaris però s'abandonen el 45% dels perfils

Madrid (ACN).- Els internautes que tenen obert un perfil en una xarxa social han incrementat d'un 45% a un 81% a tot l'Estat durant el 2009, segons els resultats de la segona ona del Observatori de Xarxes Socials elaborat per l'agència The Cocktail Analysis. La xarxa líder és Facebook, que utilitzen el 64% dels internautes tot i que Tuenti és la que aconsegueix més fidelitat amb els seus usuaris, són els que hi accedeixen més habitualment. Malgrat l'auge d'aquestes eines 2.0, cal tenir en compte que el 45% dels comptes que es donen d'alta són abandonats pels seus usuaris. Dels resultats de l'anàlisi també es desprèn que Messenger és l'eina de comunicació més utilitzada. La fan servir el 68% dels internautes.
Les xarxes socials quasi doblen els usuaris però s'abandonen el 45% dels perfils

Les xarxes socials quasi doblen els usuaris però s'abandonen el 45% dels perfils

Madrid (ACN).- Els internautes que tenen obert un perfil en una xarxa social han incrementat d'un 45% a un 81% a tot l'Estat durant el 2009, segons els resultats de la segona ona del Observatori de Xarxes Socials elaborat per l'agència The Cocktail Analysis. La xarxa líder és Facebook, que utilitzen el 64% dels internautes tot i que Tuenti és la que aconsegueix més fidelitat amb els seus usuaris, són els que hi accedeixen més habitualment. Malgrat l'auge d'aquestes eines 2.0, cal tenir en compte que el 45% dels comptes que es donen d'alta són abandonats pels seus usuaris. Dels resultats de l'anàlisi també es desprèn que Messenger és l'eina de comunicació més utilitzada. La fan servir el 68% dels internautes.