Les retencions de trànsit poden ser generalitzades per culpa de les restriccions

S'acosten els dies 14, 15 i 16 de març, dies de cimera europea, però també d'importants restriccions de trànsit. Els problemes els tindran, sobretot, els conductors que acostumen a entrar a Barcelona per l'autopista A-2, l'autovia de Castelldefels, l'autopista del Garraf, la Nacional-II o el Cinturó Litoral. Però les retencions poden ser generalitzades i també poden afectar els conductors que vénen del Vallès o bé del Maresme.
Les retencions de trànsit poden ser generalitzades per culpa de les restriccions
CIMERA UE

Les retencions de trànsit poden ser generalitzades per culpa de les restriccions

S'acosten els dies 14, 15 i 16 de març, dies de cimera europea, però també d'importants restriccions de trànsit. Els problemes els tindran, sobretot, els conductors que acostumen a entrar a Barcelona per l'autopista A-2, l'autovia de Castelldefels, l'autopista del Garraf, la Nacional-II o el Cinturó Litoral. Però les retencions poden ser generalitzades i també poden afectar els conductors que vénen del Vallès o bé del Maresme.
A la carretera de l'aeroport hi haurà un carril per al pas dels assistents a la cimera. En arribar a l'enllaç amb l'autovia de Castelldefels, els cotxes seran desviats per la Gran Via de les Corts Catalanes i no se'ls permetrà accedir a la ciutat per la Ronda de Dalt. Els usuaris de l'autovia de Castelldefels, la C-31, no es trobaran amb restriccions, però el tall dels nusos de l'aeroport i del Llobregat pot provocar en aquesta via cues molt importants. Per als que fan servir l'autopista del Garraf, la C-32, la situació serà més complicada. A l'altura del Nus de l'Aeroport es trobaran amb una restricció i només podran circular per un carril. Una mica més endavant, al Nus del Llobregat, només podran circular per la Ronda Litoral en direcció al port o per la Nacional-II en sentit Lleida. Amb tot plegat, aquí, les cues poden ser quilomètriques. A la Nacional-II, els vehicles que vagin cap al port trobaran importants congestions per la incorporació dels cotxes procedents de l'autopista A-2, així com dels que vénen de l'autopista del Garraf. A més, des del Nus del Llobregat no podran accedir cap a la Ronda de Dalt. Els que circulin en sentit Lleida trobaran cues pels desviaments que es faran al Nus del Llobregat. Des de l'autopista A-2 no es podrà entrar a la Diagonal i els cotxes seran desviats per la Ronda de Dalt. Per la Diagonal només hi haurà dos carrils, un d'entrada i un de sortida, que només podrà ser utilitzat pel transport públic. Als Túnels de Vallvidrera també hi haurà importants retencions per als cotxes que entrin per la Diagonal i que optin per la B-30.